Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Θάλασσα και δημιουργία!!


Γεια σας φίλοι μου!!!
Πώς τα περνάτε? Κάνατε τα μπανάκια σας?! 
Εμείς μόνο 6!.και του χρόνου να είμαστε καλά να κάνουμε πιο πολλά :) !!!
Πάντως έφαγα πολλά παγωτά ναίεεε!!!!

Πόσο ωραία η θάλασσα!!! Αλλά πολύ κύμα..
για μια μέρα πήγαμε και δεν ευχαριστήθηκα μπάνιο..

Αγία Άννα Ευβοίας
...μας αρέσει πολύ εκεί!!

Και φυσικά επέστρεψα με όρεξη για δημιουργία (για να πω την αλήθεια το έχω ρίξει στην ζαχαροπλαστική εδώ και πολύ καιρό)
αλλά σήμερα έβαψα τα πάρα κάτω πραγματάκια
Ένα δίσκο που είχε μέσα μια Χριστουγεννιάτικη σύνθεση (θα έρθουν κι αυτά χεχε!!)
ήθελα να το βάλω στο τραπεζάκι του σαλονιού οπότε έβαλα αυτοκόλλητο το οποίο δε το κόλλησα καλά και το αφαίρεσα (έφυγε μαζί και το μοβ χρώμα που είχε-έτσι κι αλλιώς δεν ταίριαζε με το σαλόνι) και σκέφτηκα να το βάψω, μου έδωσε ο καλός μου μια τέλεια μπογιά...
 και το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύυυ...
ένα τέλειο γκρι που το λατρεύουμε, κάνει υπέροχα νερά μέσα..

και συνέχισα με μια θήκη για φιδάκι που είχαμε πάρει πριν 3 χρόνια (απ τα τζάμπο) και πλέον είχε σκουριάσει (γιατί την άφηνα στις βροχές :/ ) και αφού την έξυσα λίγο την έβαψα και αυτήν!!
 Μ' αρέσει τόσο πολύ το αποτέλεσμα 
κι αναρωτιέμαι γιατί δεν την είχα βάψει τόοοσο καιρό!??

Αυτά τα νέα μου για την ώρα!!!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!

Φιλιά πολλά!!!

2 σχόλια:

  1. μονο 6???? σοβαρα τωρα???? αντε και του χρονου περισσοτερα!
    ωραια το σπρευ, θα το δω. αυτο με τους κυματισμους μου κινησε την περιέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι και να φανταστείς σε 10λ με τα πόδια είμαστε στη θάλασσα αλλά δουλεύει αρκετές ώρες ο καλός μου και μόνη μου δε θέλω να πηγαίνω...Είναι μπογιά,το κουτί δίπλα, δεν είναι ένα απλό χρώμα κάνει κάτι όμορφο μέσα :), έχουμε βάψει και κάγκελα με αυτό είναι πολύ ωραίο!! ♡♡ φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή