Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Σκουλαρικάκια Βήμα-Βήμα...

Γειά σας φίλοι μου!!!
Πως είστε?!
Ακόμα προβλήματα με τον λατρευτό μας μπλόγκερ!..χαχα!!
Λοιπόν...να σας δείξω βήμα-βήμα πως φτιάχνω τα σκουλαρικάκιαααα!!!!

Θα χρειαστούμε:
1) Κορδόνι σατέν (ποντικοουρά)-30εκ. σίγουρα κ παραπάνω..σε δυο χρώματα
ή αν θέλετε κ ένα χρώμα ή αν θέλετε κορδέλα....
2) Δυο κρίκους...στη δική μου περίπτωση 2 κομμάτια σύρμα
16-20 εκ. περίπου  1,20 mm
(ανάλογα το μέγεθος που θέλετε)
3) Δυο γαντζάκια για σκουλαρίκια
4) Ψαλίδι
5) Κοφτάκι-πενσάκι για να κόψουμε το σύρμα
6) Πένσα με στρογυλλή μύτη
(Αυτό που έχω εγώ είναι ασφαλειοτσίμπιδο..χιχιχι)
7) Ένα κυλινδρικό αντικείμενο
8) Αναπτήρα
(Με κουνελάκια απαραίτητο!..χαχα!)

Ξεκινάμε:
Τυλίγουμε το σύρμα γύρω απο το κυλινδρικό αντικείμενο για να πάρει το σχήμα του κρίκου...
Κ πιάνουμε την μια άκρη με την πένσα κ κάνουμε ένα μικρό κυκλάκι...



Η βάση μας είναι έτοιμη...
Πιάνουμε το κορδόνι απο τη μέση κ ξεκινάμε να τυλίγουμε απο πάνω αν θέλετε
να κλείνει κάτω..ή απο κάτω αν θέλετε να κλείνει πάνω...

Σημείωση για τους κρίκους: μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε κενά
για να φαίνεται ο κρίκος που γυαλίζει...
το έχω δοκιμάσει κ είναι καλό...

Προσοχή στο κλείσιμο...πρέπει τα κορδόνια να είναι
 το ένα απέναντι στο άλλο κ όχι στην ίδια πλευρά...
προσοχή απο την αρχή...

Κάνουμε κόμπο...

Κ με τον αναπτήρα..ιδού το μυστικό μου...χιχι...
καίμε τις άκρες για να μη ξεφτύσουν....
καίμε κ λίιιιγο στον κόμπο για να λιώσει κ να κολήσει καλά...
Όχι με την κίτρινη φλόγα γιατί θα μαυρίσει...
αλλά με το μπλέ που φαίνεται....
ελπίζω να καταλαβαίνετε...

Ανοίγουμε τα γαζτάκια κ τα περνάμε στο κυκλάκι....

Κ έτοιμα τα σκουαλαρικάκια μας!!!
Πρόσφατα έκανα ένα ζευγάρι σε 15 λεπτά-σε 10..τα 5 ηταν γκρίνια απο τον καλό μου γιατί βιαζόμασταν..χαχαχα.κ ως συνήθως όλα τελευταία στιγμή τα κάνω...έχω εξελιχτεί σας λέω...

Για χάρη σας κ μόνο τα έβγαλα κ έξω για να δείτε τα χρώματα...
δεν είναι όμορφα?!!!!


Ελπίζω να είναι κατανοητό..αλλά κ πάλι για απορρίες εδώ είμαι!
Μαγδαληνή κ Νίκη ελπίζω να σας έλυσα τις απορρίες!

Πολλά φιλιά σε όλους!!!






68 σχόλια:

  1. Πολύ καλές πληροφορίες για όμορφα αποτελέσματα! Μπράβο! Καλό Μήνα και Καλό Καλοκαίρι... :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ελένη μου. Πολύ ωραίο tutorial και πολύ ωραία έγιναν τα σκουλαρίκια. Είδες τι μαθαίνουμε; Δεν ήξερα ότι η μπλε φλόγα δεν μαυρίζει και χρησιμοποιώ πολύ τον αναπτήρα (δυστηχώς δεν έχω με κουνελάκια,αλλά θα διορθωθώ). Σωτήρα μου εσύ. Χιχιχι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την τέχνη σου την έχω θαυμάσει από... κοντά!!!Τα σημερινά έχουν φοβερό συνδυασμό χρωμάτων!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ηταν λοιπον τοοοσο ευκολο...κι εγω που το φανταζομουν αθλο...Μπραβο κουνελακι,εχεις γινει εξπερ στα σκουλαρικακια,πανεμορφα,θα το κανω κι εγω...πειραζει αν αντι για τα εργαλεια αυτα πιασω τα ορθοδοντικα μου εργαλειακια που μοιαζουν παρα πολυ με ολα αυτα που περιγραφεις???κι εγω για συρματακια τα χρησιμοποιω,μονο που ειναι για τα δοντακια...χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη,ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Εύκολα φαίνονται,αλλά με το σύρμα έχω προβληματάκι,δεν καταφέρνω τα κυκλάκια-έχω προσπαθήσει παλιότερα,μου έμειναν κάποια υλικά,δεν είχα καλό αποτέλεσμα.
    Θέλει τέχνη και την έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα!!Και ο συνδυασμός κίτρινο-μωβ=λατρεμένος!!
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι τέλεια!!!!!! σε ευχαριστούμε πολύ κουνελάκι! ^^ θέλω να σε ρωτήσω όμως, το σύρμα σου τι πάχος έχει; φιλιά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία! Καλώς σε βρήκα!! Και καλό καλοκαιράκι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βίκυ σε ευχαριστώ!!!

    Φλώρα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ...επίσης...φιλιά!!!

    Ανθήλη σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Ναι με την κίτρινη μου μαύριζε αλλά με την μπλέ είναι μια χαρά!!!
    Δεν έχεις με κουνελάκια:-Ο..ααα...
    ...χιχιχι...φιλάκια!!!!!

    Βιολέτα να είσαι καλά :)!!!
    Μ'αρέσει πολύ ο συνδυασμός
    κίτρινο-μωβ!Φιλάκια!!!!!

    Lefkothea μου εύκολο είναι!!!
    Όχι δεν πειράζει:P....χιχιχι!!!
    Σε ευχαριστώωωω!!!

    Ελένη μου να είσαι καλά!!!
    Πόσο χαίρομαι με αυτό που μου λές!!!Εύκολο είναι το κυκλάκι..πάρε ένα ποτήρι κ δοκίμασέ το!!!Φιλιά!!!

    Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύυυυ...κ εμένα μ'αρέσει:D!!!!

    Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ...
    Φιλάκια...

    dimi Σε ευχαριστώ!!!
    Καλώς ήρθες!!!Καλά μπανάκια να έχουμε..χιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αναλυτικότατη σε βρίσκω Ελένη μου!!! Είναι τέλειοι! Ωραίο και το κόλπο με τον αναπτήρα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κιτρινάκι!!Τέλειο!Και η περιγραφή σου αναλυτική!!Πολλά φιλάκια κουνελάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφο. Γειά στα χέρια σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να καταλάβεις πόσο μου άρεσαν έλα στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ομορφα που ειναι, δεν ηξερα οτι γίνονται τόσο ευκολα ( αρκεί να εχει κανείς τα υλικά).
    Σε ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες, ειναι αναλυτικότατες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναντιάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Είδες το κουνελάκι κόλπα που ξέρει?!...Φιλάκια!!!

    Μελινάκι μου να είσαι καλά!!!
    Σε ευχαριστώωω...φιλάκια!!!

    Άννα σε ευχαριστώ πολύ!!!Φιλιά!!!

    Nemecis το κατάαλαβα..χιχιχι!!!
    Να είσαι καλά...φιλιά!!!

    Ριρή είδες...εύκολα είναι!!!
    Χαίρομαι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη μου, για το σύρμα που με ρωτάς, όχι δεν είναι λάστιχο, είναι σύρμα όπως αυτό που χρησιμοποίησες εδώ, απλά το πιο λεπτό, για να λυγίζει εύκολα.
    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφα! Αλλά εγώ τα φοράω πολύ μικρά γιατί μ'ενοχλεί πολύ να τα βγάζω όταν πάω για ύπνο!

    Φιλιά πολλά! Βρέχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πλύ ωραία και τα χρώματα ανεπανάληπτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εντάξει Νάντια μου κατάλαβα...ευχαριστώ!!!

    Βερόνικα να είσαι καλά...κ εγώ το βαριέμαι λίγο αλλά μ'αρέσει...κ εδώ συννέφιασε...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενία!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γλυκό μου Ελενάκι επιτέλους έλυσες το μυστήριο ου πλανιόταν γύρω από τα τέλεια σκουλαρίκια σου!!! πολύ έυκολη η τεχνική και οι οδηγίες σου τέλειες!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου έλυσες όλες τις απορίες που είχα γι'αυτά τα σκουλαρικάκια,σ'ευχαριστώ!Αν και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με κάτι τέτοιο νομίζω πως μετά τις οδηγίες σου θα το τολμίσω.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ γλυκιά μου νεραϊδίτσα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Φιλάκια!!!

    Να είσαι καλά Λαμπρινή...θα περιμένω να δω...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελενακι τελεια τα σκουλαρικια !
    Θα προσπαθήσω και εγω!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πανεμορφα!!! και δεν φανταζομουν οτι θα ειναι και τοσο ευκολα!!!!
    αχ κουνελακι μας εδωσες τα φωτα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ!!!
    Περιμένω κ τα δικά σου λοιπόν!!!
    Φιλιά!!!

    Deppy χαίρομαι που βοήθησα...να φτιάξεις κ εσύ...φιλάκια!!!

    Κορίτσια όπως λέει κ μια Ειρηνη-κή ψυχή "Η γνώση υπάρχει για να μοιράζεται"....χαίρομαι που σας βοήθησα κ περιμένω κ τα δικά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Oyaoyyy!! Fantastika!! Tha dokimasw kai egw!! thelei sygkekrimeno surma??

    eyxaristoume gia tis odigies!
    kalinyxta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απλα υπεροχα!
    Λατρευω τον συνδιασμο χρωματων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλενάδα τι κατατοπιστική που είσαι!!! Ευχαριστούμε! Δε θέλει κόπο θέλει τρόπο! Γεια στα χεράκια σου, πολύ μ'αρέσει ο συνδιασμός αυτών των δύο χρωμάτων! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ουάουυυ! επιτέλους..πρώτη μαθήτρια..μήπως μπορείς να μου δείξεις πως δένουμε το κούμπωμα σε βραχιόλι; όταν το βάλεις στείλε μήνυμα κουνελάκι και γλυτώνεις τη ..κατσαρόλα!Πρέεπι να αγοράσω ένα τέτοιο πενσάκι...Δημήτρηηηηηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. έλα τώρα!!!είναι τέλεια και σε ευχαριστώ για τις οδηγίες,δεν θα το φανταζόμουν..αν κατάλαβα αυτή είναι μια ανάρτηση που περίμενα καιρό,αχ κουνελάκι ξύλο που θα το φας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρουλάκι σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Ότι σύρμα έχεις!Να είσαι καλά!
    Φιλιά!!!

    Άρτεμι σε ευχαριστώωωω!!!
    Κ εμένα μ'αρέσει πολύ!!!

    Φιλενάδα να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Είναι ωραίος συνδυασμός...Φιλιά!!!

    Αχτιδούλα μου ωστε έτσι ε...χαχα!!
    Θα τα πούμε...Γρήγορα το πενσάκι!!!

    Βασιλικούλα μου...χιχι..ναι αυτή είναι η ανάρτηση..χαχα..Να είσαι καλά κοπελίτσα μου...φιλάκια...ε κ όχι ξύλο ε....μια εσύ με το ξύλο μια η Αχτίδα με την κατσαρόλα...θα φύγω!...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γλυκό μου κουνέλι!!!!
    σωτήρα μου - φωστήρα μου!Τόσο μα τόσο απλό???είναι τέλειο!ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να είσαι καλά Μάγδα μου!!!
    Χαίρομαι που βοήθησα!!!
    Άντε περιμένω να δω ε...Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εύκολα, γρήγορα και μπορείς να τα φτιάξεις σε διάφορα χρώματα και συνδυασμούς! Σε περίπτωση που δεν είδες την απάντηση στο δικό μου ιστολόγιο, το mail μου είναι: simonmad2005@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. simonmad....κ να ταιριάζει με τα ρούχα σου..χιχι..οκ!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. poli oraio k dimiourgiko to blog sou!!!proti fora mpika k to latrepsa!!!poli omorfes kataskeues k poli eksipnes...bravo!!!an thes tsekare k to diko m blog,einai arxi akomi vevaia!!!<3

    www.fashionable.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια,να είσαι καλά!!!
    Το τσέκαρα!...πολύ ενδιαφέρον...καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Teleiaaaaaa!!!Na sai kala bre kounelaki mas s euxaristoume poluuu gia tis odhgies!!!

    Polla polla filiaaaaaaa :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χρησιμες οδηγιες ,αναλυτικες κ με μικρα μυστικα παρακαλω.μπραβο σου ..πολυ ομορφο κ το αποτελεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Λένα!!!
    Μικρά μυστικά...ξέρει το κουνελάκι..Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εεεε κουνελάκι μήπως θα έπρεπε να κατοχυρώσεις τα πνευματικά σου δικαιώματα..? εεε η φωτο με τον αναπτήρα και τη φλόγα πολύ καλλιτεχνικη!!! μήπως θα έπρεπε να ασχοληθεις και με αυτό...?
    τα σκουλαρικάκια τέλεια!!! τα αδερφάκια τους τα φοράω στην χαλκιδική και είανι υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βρε βρε το κοριτσάκι που δουλεύει..χιχι...Γιατί να κατοχυρώσω τα πνευματικά μου δικαιώματα?...λες να τα φτιάξει άλλη κοπέλα κ να πει οτι σκέφτηκε η ίδια?!...μπα..δε νομίζω να γίνονται αυτά..δεν επιτρέπεται κάτι τέτοιο!...Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...καλλιτεχνικό κουνελάκι..χιχι....Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Είναι καταπληκτική η ιδέα! Θέλω πολύ να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Να είσαι καλά Όλγα μου!!!
    Θα περιμένω κ τα δικά σου λοιπόν...φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ελένη μου υπέροχες οδηγίες! Ειδικά για μένα που έχω μαύρα μεσάνυχτα! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να είσαι καλά Χριστίνα μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ elmar!!! φαινεται ευκολο και μας το δειχνεις τοσο κατανοητο!! θα το προσπαθησω σιγουρα!!!να εισαι καλα για την βοηθεια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ maria!!!
    Να είσαι καλά...άντε να δω κ τα δικά σου λοιπόν!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φοβερά εύκολα και γρήγορα, ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. poly omorfa einai!!!!kai anarwtiomoun toses meres ti epathe to koyunelaki kai afinei anonima sxolia! xaxaxa...se katalava pantws don't worry!filakia polla...thelw na dw ki alla skoularikia sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Angie μου!!!
    Προβλήματα με τον μπλόγκερ μας..χαχα!!!
    Έχω κάνει κ άλλα,αλλά λέω να βάλω λίγα με χάντρες τώρα να μη σας ζαλίζω με τα ίδια...κ φυσικά θα επανέλθω γρήγορα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ελένη μου, ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες!! Πάντα μου άρεσαν τα υπέροχα σκουλαρίκια σου, να που θα μπορώ να έχω παρόμοια!!! Φιλάκια και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αναστασία μου να είσαι καλά!!!
    Χαίρομαι πολύ γι'αυτό!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όμορφα σκουλαρίκια και οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ Κ ΕΥΚΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αναστασία χαίρομαι!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Lia Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    katrin decoupage Σε ευχαριστώ..είναι σχετικά εύκολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα!
    Πάντα ήθελα να κάνω τέτοια σκουλαρίκια κυρίως για δωράκια μιας και εγώ περιορίζομαι στις πέρλες (άτιμο γραφείο)...θα τα δοκιμάσω σύντομα και θα επανέλθω. Ο τρόπος σου φαίνεται απλούστατος και πολύ κατανοητός! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Yris Να είσαι καλά...δοκίμασέ τα και ότι χρειαστείς εδω είμαι!!
    Κάνε και για σένα,για μια βόλτα ας πούμε και όχι για το σοβαρό στυλ του γραφειου :)...πάρε τα αγαπημένα σου χρώματα στις κορδέλες και ξεκίνα!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχα!Σ'ευχαριστούμε πολύ και για τις οδηγίες!Δεν ήξερα αυτό με τον αναπτήρα και συχνά τα κοσμήματα μου μαύριζαν μα τώρα θα δοκιμάσω τη συμβουλή σου!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ειρήνη να προσπαθήσεις!!!
    Φιλιά!!!

    Σπυριδούλα να είσαι καλά...δοκίμασέ το ;)...Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή