Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Τα νέα μου!!!



Γεια σας φίλοι μου!!!
Εδώ εδώ είναι το κουνελάκι σας!!!!
Κεφάτο και χαρούμενο,όπως το ξέρετε!!!!

Γιορτάζουμε σήμεραααα!!!!
Εγώ και ο καλός μου δηλαδή..χιχι..8 χρόνια μαζί...
είχαν απ' όλα..Δόξα το Θεό όμως όλα καλά..και συνεχίζουμε με υγεία!!!
 Απ' τον καλό μου φυσικά, χμμ γι'αυτό επέμενε να μη φύγω απ το σπίτι σήμερα...
αλλά κι εγώ του έχω κάνει τα αγαπημένα του μπισκοτοκουλουράκια
πτι φουρ με μαρμελάδα φράουλα,βερίκοκο και μερέντααα
(βρήκα πρόσφατα τη συνταγή και είναι πανεύκολη με λίγα υλικά!)
...να σας κεράσω κιόλας γιατί η τούρτα μας δεν έχει έρθει ακόμη χιχι!!!

 Και φυσικά κολιεδάκι από τα χεράκια μου..για μένα!!!!!!!!!

Αυτά τα νέα μου..προς το παρόν..γιατί έχω κι άλλα!!!
Πολλά φιλιά!!!

16 σχόλια:

  1. Μπράβο παιδιά! Σας εύχομαι να γιορτάσετε πάαααρα πολλά χρόνια μαζί με την ίδια τρυφερότητα!! Εύγε και για το εντυπωσιακό κολιέ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!Να είσαι καλά!!!!Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά με ευτυχία και σας εύχομαι κάθε χρόνος να είναι όλο και πιο όμορφος από τον προηγούμενο!!!!
    :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σας πολλά!!! Κάθε ευτυχία! Πανέμορφο το κολιεδάκι! Και τα μπισκοτάκια λαχταριστά , λαχταριστά! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε φίλη μου!!!!Ναι άσε τίποτα δεν έμεινε χαχα!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!!Σας εύχομαι κάθε ευτυχία!!!
    Εκθαμβωτικό το κολιέ σου!!!
    Πτοφουρένια φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ!!!!! ΜΙΑΜ !! ΜΙΑΜ!!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σας πολλά πολλά κι ευτυχισμένα!!! Νοστιμότατα τα γλυκάκια σου και το κολιεδάκι σου πάει τρέλα!!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γλυκιά ανάρτηση! να είστε καλά και πάντα ευτυχισμένοι, με τις ωραίες και τις ...λιγότερες ωραίες στιγμές σας. Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται! Το κολιεδάκι σούπερ! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κουνελάκι μου γλυκό όλα τα καλά στο σπιτικό σας!!Να είστε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι για μια ζωή!!!πολλά γατοφιλάκια και γατοευχές απο τον Μπέμπη μας!!!!πολλά κουνελοφιλάκια στο κουνελάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παντα μαζι και ευτυχισμενοι!!!
    ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω και απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή