Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Κολιεδάκια!!!


Καλημέρα...Καλημέρα!!!
Τι κάνει η μπλογκογειτονιά?!
Εγώ συνεχίζω να δημιουργώ...την υγειά μας να έχουμε!!!
Κολιεδάκια...που έχω καιρό να σας δείξω!!!





 Κάποια τα έχω φτιάξει πολύ καιρό πριν...κάποια έχουν γίνει δωράκια...
Με διάφορες χάντρες και φυσικά πολλές κορδελίτσες ;)!!!





 
 Ματάκια,σταυρουδάκια,καρδούλες,λουλουδάκια και διάφορα υλικά!!!










Σας αρέσουν φίλοι μου?

Φυσικά και συνεχίζω τα μπανάκια χιχι,
πολλή ζέστη αλλά και πολύ αέρα αυτές τις μέρες!!!
Ελπίζω να περνάτε και εσείς όμορφα!!!
Υγεία πάνω απ' όλα!!!

Πολλά φιλιά!!!


50 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Τα κολιέ σου είναι όλα υπέροχα!Πάρα πολύ όμορφα και με τέλεια χρώματα και υλικά!
    Θα ήθελα να σε προσκαλέσω και σε ένα παιχνίδι αν θες και έχεις χρόνο :)
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2012/06/blog-post_21.html
    Φιλάκια και καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
      Να είσαι καλά,θα παίξω!!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά :)!!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα υπέροχα!!! Πολλά μπράβο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολυ ομορφα! Συγχαρητηρια!
    goldenyarn.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουνελάκι δροσισμένο απο τα μπανάκια,βλέπω οτι η δροσιά μεταφέρθηκε σε μία άκρως καλοκαιρινή σειρά αξεσουαρ!
    Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι...χιχι..!!!!Έβαλες και το Θ και λέω και εγώ ποια είναι?!..χαχα.....Φιλλλλάκιαααα!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Αχού γλυκούλια!Εκείνο το γαλάζιο με το γαλάζιο λουλουδάκι ιδιαίτερα μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλήθεια απ'ο πότε.... τα κουνελάκια ξεκίνησαν να φτιάχνουν τόσο όμορφα πράγματα;
    Να είσαι καλά και καλό καλοκαίρι, άλλωστε από αύριο με την μεγαλύτερη μέρα ΄του χρόνου αρχίζει επίσημα το καλοκαίρι. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τότε που λαμβάνουν τόσο όμορφα λόγια απο εσάς ;)!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!Επίσης...καλές βουτιές!!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Ελένη μου, τι παραγωγή! Πολύ χαριτωμένα και δροσερά τα κολιεδάκια σου!
    Φιλιά πολλά!
    Καλά μπάνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ χαίρομαι Ναντιάκι μου!!!!!!!Ευχαριστώ πολύυυυ!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ελένη μου πανέμορφα όλα αλλά το πρώτο το ξεχώρισα λίγο περισσότερο!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου να είσαι καλά,χαίρομαι που σου αρέσουν!!!!!!!!!!
      Φιλάκιαααα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Θαυμάσια κολιέ, το καθένα με τη δική του μοναδική ομορφιά!!!
    Βενετία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βενετία μου σε ευχαριστώ!!!!!Σε περιμένουμε στην παρέα ;)!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς βρεθήκαμε el.mar! Πολύ χαρούμενα τα κολιεδάκια σου, ό,τι πρέπει για τέτοιους καιρούς...ειδικά το καρπούζι μ'αρέσει πολύ. Γειά χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Χριστίνα!!!Χιχι..να είσαι καλά!!!
      Δροσερό-δροσερό το καρπούζι!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Το κουνελάκι άργησε αλλά έφτιαξε υπέροχα κολιέ!!! χεχεχε Που χάθηκες;;; Μάλλον δημιουργούσες ε;;; Είναι όλα πολύ όμορφα Ελενίτσα! Μπράβο σου! Εγώ δεν δημιουργώ τελευταία γιατί το διάβασμα δεν με αφήνει... Σε λίγες μέρες όμως θα του δώσω να καταλάβει, μόλις τελειώσει η εξεταστική! χαχα Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Ζετάκι έφτιαχνα και ξανα έφτιαχνα...έχω φτιάξει πολλά πραγματάκια αυτόν τον καιρό!!!Καλό κουράγιο κοπελίτσα μου,άντε και περιμένουμε συχνές αναρτήσεις-όπως πάντα-βέβαια εφόσον είναι τόσο όμορφα ε να μη τα θαυμάσουμε και εμείς?! ;)!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  13. Koritsiiiiiii poso kairo exoume na ta poume???S euxaristw polu polu gia ta omorfa logia sou..na s pw thn alitheia kai egw den perimena na bgei toooso xamilo to anoigma alla afou eixe pesei psalidiii tote den mporousa na kanw tipotaa :/ !!Polu omorfa ta koliedakia sou kai kalokairina...kai to karpouzaki ola ta lefta!!!Kala na pernas koritsaki mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κοπελίτσα μου...πολύυ καιρό...Καλέ μια χαρά είναι,πιστεύω δε μου πάει τόσο ανοιχτό.."κολλήματα" καταλαβαίνεις ;)!!!
      Σε ευχαριστώωωω!!!!!!Να είσαι καλά βρε ζουζού μου....Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  14. αχ κουνελακι!αυτο για τα μπανακι αστο τελος γιατι το ειπες και πρασινισαμε απο τη ζηλεια εμεις οι κατοικοι του βουνου και του καμπου???Χαχαχαχα...ειναι ολα πανεμορφα!ξεχωρισα ενα!αυτο με τον τυρκουαζ σταυρο και το ματοχαντρο,και για το χρωμα που ειναι αγαπημενο μου αλλα και γιατι φοριεται και σαν φυλαχτο! μπραβο για ακομη μια φορα!ξεκινα να δινεις σε μαγαζια!τοσο ομορφα πραγματα κανεις,θελουν να τα αποαλυσουν κι αλλες κοπελες...η εκει που εισαι στην παραλια στησε εναν αυτοσχεδιο παγκο! πως περναει τυπος με τους λουκουμαδες,το κουνελακι θα μοιραζει κολιεδακια! περα απο την πλακα ειναι υπεροχα και αν το οργανωσεις σε βλεπω μερα νυχτα να φτιαχνεις!!!!μουτς!σε φιλωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!!!!Χαίρομαι που σου αρέσουν...και εμένα μ'αρέσει πολύ αυτό!!!Καλή ιδέα...χαχαχα...καλόοοο...χαχαχα...Αχ δε σου πει τα νέα...θα σου στείλω email καλό μου...Σε ευχαριστώ πολύ :)!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!1

      Διαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ !!!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα και καλό μήνα!!!Είσαι μια απο τις νικήτριες στο giveaway του μπλόγκ μου χειροποίητα κοσμήματα!!!Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι και όποτε θες στείλε μου τα στοιχεία σου για να σου στείλω το δωράκι σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να απαντήσω έχω ήδη φορέσει το δωράκι σου...χαχα!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ,είναι πανέμορφα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. μα τι ομορφα κ ευκολοφορετα ειναι αυτα..μπραβο σου κοριτσακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΟυνελάκι πολύ όμορφα όλα! Πολύ όμορφοι συνδιασμοί χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρεται πολύ το κουνελάκι ;)..χιχι...να είσαι καλά κοπέλα μου!!!Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ!!τελειες οι δημιουργιες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :)...Υγεία και χαμόγελα να σου δίνει ο Θεος!!!Να είσαι καλά!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  20. μπηκες στην θαλασσα; μπηκες στο λαγουμι σου ; σε χασαμε παντως ελα γρηγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζούνι...στη θάλασσα στη θάλασσα,όλο βουτιές το κουνέλι!...όλη τη θάλασσα εγώ την ήπια..χαχαχα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Χρώματα... χρώματα... χρώματα... Να περνάς όμορφα μικρούλα μου και να χαρείς τα μακροβούτια σου!! Πολλά-πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ✿彡✿⊱╮¸.•°
    Feliz Dia do Amigo!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή