Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

1 χρόνο μαζί!!!

 Ένας υπέροχος χρόνος μαζί σας :)!!!
Με πολλές δημιουργίες και πολύ χρώμα!!!
Με δωράκια και παιχνιδάκια!!!
Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ...
που ήρθατε,σας άρεσε το μπλόγκ μου και μείνατε...
και μου γράφετε όλα αυτά τα γλυκά σχόλια!!!
Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα ενθαρρυντικά σου λόγια,
;) ακόμα και πριν φτιάξω το μπλόγκ μου!!!
Chrisaki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια
και την υπομονή ;)!!!
Ώρα για την κλήρωση...
 Το κουνελάκι σας κερνάει όλους από μια καραμελίτσα!!!
 Ο καλός μου τράβηξε τα χαρτάκια και το κουνελάκι τα άνοιξε...
Και οι τυχερές είναι...
Συγχαρητήρια κορίτσια!!!
Στείλτε μου τα στοιχεία σας στο email μου!!!
Ήρθε και το δωράκι που κέρδισα από την  Σοφία!!!
Είναι πολλά υπέροχα πράγματα 
(από την αγαπημένη Ικαρία,καταγωγή του καλού μου:)!!)
που με περιμένουν να δημιουργήσω!!!
Την χαρά που παίρνω από κάθε δωράκι που μου στέλνετε
μακάρι να την στέλνω και εγώ με τα δικά μου εις διπλούν!!!
 Και επειδή αύριο είναι μια σημαντική μέρα...
κλείνουμε 5 χρόνια με τον καλό μου:)!..χι χι..
έφτιαξα από μια καρτούλα...
Με μικρές φωτογραφίες...
Λουλουδάκια και τσόχινη καρδούλα για μένα!!!
 Ροδέλες,κουμπάκια και γυαλόχαρτο για εκείνον!!!
Λέω να τα κολλήσω σε μικρά καδράκια!!!

Να είστε όλοι καλά!!!
Καλό Σαβ/κο να έχετε!!!
Πολλά Φιλιά!!!

40 σχόλια:

  1. αααα δν το πιστευω,πες χιλια ευχαριστω στον αλκη που με επελεξε το τυχερο του χερι!!!να ζησετε παιδακια μου,να ειστε παντα αγαπημενα!
    θα ερθω να παρω και το δωρακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ !!!! κερδισα??????
    κουνελακι μου καλο, ποσο σ΄ευχαριστω !!!!
    ειμαι πολυ χαρουμενη!!!!!

    ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!

    να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ahhh....l'amour...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ να ζήσετε!! πάντα ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    Ειμαι πολυ χαρούμενη που κέρδισα ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!
    Χρονια πολλα Ελενακι μου, ευχομαι να ειστε παντα αγαπημενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένας χρόνος!!! Να τα εκατοστήσετε!! Υπέροχα και τα δωράκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!συγχαρητήρια στις τυχερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κουνελάκια μπράβο!!!πάντα τέτοια!!!αχ θέλω να μου στείλεις καραμελίτσες κουνελάκι τις είδα και τις λαχτάρησα!!!το μικρό κουνελάκι σου είναι ίδιο με ένα που είχε ο μπέμπης ξέρω πως στο έχω ξαναγράψει σήμερα το έψαχνα και δεν το έβρισκα..βρε μπας και είναι αυτό που έχεις εσύ;χαχαχα!!! πάντα καλότυχες να είναι οι τυχερούλες!!!!οι κάρτες σου φαντατικές!!κουνελάκι δεν ήξερα πως έχεις αγαπημένο!!!<3<3 να είσαι καλά κουνελάκι!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!μιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να τα χιλιασετε καρδιά μου υπέροχες οι καρτουλες και συγχαρητηρια για την κληρωση στις τυχερουλες ... περιμενω χριστουγεννιατικα για το πανηγυρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στις τυχερές!!!!
    Καλό Σ/Κ κουνελάκι να'σαι καλά πάντα και να χαρίζεις!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!
    Να τα εκατοστήσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι!!
    Υ.Σ. Πολύ ωραίες οι καρτούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο στις τυχερές!!!
    Τι να πω βρε κουνελάκι;;;Με συγκινείς με την αναφορά σου..πραγματικά σ'ευχαριστώ!!!Νομίζω ότι άξιζε που σε παρότρυνα να ξεκινήσεις!!! :)
    5 χρόνια;;;Να ζήσετε!!!Πάντα αγαπημένοι και χαμογελαστοί!!
    Υπέροχα τα καδράκια που έφτιαξες!!!Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά πολλάααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασιλικούλα μου να είσαι καλά...και πάντα τυχερή...σε ευχαριστούμε πολύ...και σε περιμένω όποτε θές!!!
    Φιλάκια..ζεστά..όπως η σοκολατίτσα..χιχι!!

    Δέσποινα ναι κέρδισες!!!
    Χαίρομαι με τη χαρά σου...πάντα τύχη εύχομαι!!!Φιλιά!!!

    Ιωάννα σε ευχαριστούμε πολύυυυ...φιλάκια!!!

    Μαριάννα μου αλήθεια?!...ααχ πόσο χαίρομαι..χιχι..Σε ευχαριστούμε πολύ!!!Φιλιά!!!

    Μπλεγμένο κουβάρι 1 χρόνο μαζί σας,5 χρόνια με τον καλό μου....σε ευχαριστώ πολύ!!!Φιλιά!!!

    Μαγδαληνή μου να είσαι καλά...καλή εβδομάδα!!!

    Μάγια μου εε αν τις λαχτάρησες θα πω στο κουνελάκι να σου στείλει...αλλά θα πρέπει να ανοίξει και τον κουμπαρά του..θα δούμε!..χιχι!!
    Α δε σου το είπα..καλέ αυτό είναι το κουνελάκι...ο μπέμπης σου παραλίγο να το φάει και το καημενούλι το κουνελάκι έτρεξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε και ήρθε εδω...χαχα!!
    Να είσαι καλά και εσύ...σε ευχαριστώ πολύ!!!Κουνελοφιλάκια!!!

    marilise σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!Φιλάκια!!!

    Ολυμπία μου να 'σαι καλά και εσύ..καλή εβδομάδα...φιλιά!!!

    Νάσια σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    Angelique ευχαρισστούμε πολύ...να είσαι καλά!!!Φιλιά!!!

    Ειρηνάκι μου γλυκό :D να είσαι καλά!!!!!!Αν κρίνω απο τα υπέροχα σχόλιά σας πιστεύω πως άξιζε:)!!!
    Ναι 5!..χιχι..Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
    Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να του πεις να του πεις!!!χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια κορίτσια:)
    Και συγχαρητήρια και σε σένα για τις υπέροχες καρτούλες!
    Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!

    greetings from http://rooflab.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!
    Υπέροχες οι καρτούλες σου για σένα και τον καλό σου!
    Μα 5 χρόνια???Μπράβοοοο!Να είστε ευτυχισμένοι!
    Πολλά φιλάκια Ελενάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κουνελακιιιιιιιιιιιι περασε ενας χρονος?????????.. πωπω πως περναει ο καιρος!!

    να ειμαστε γεροιιιιιιιι να συνεχιζουμε φιλακιαααααααααα..
    να ζησετεεεεεεεεεεεεεε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπραβο στα κοριτσια γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ειχα καιρο να ερθω απο εδω και επεσα σε διπλη γιορτη:)
    Να τα χιλιασετε να εισαστε μαζι γεματοι υγεια και ευτυχια μεχρι τα βαθεια γηρατεια σας.
    Το σπιτακι σου να ειναι παντα γεματο καλους φιλους.
    Καλη εβδομαδα ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ποποοοοοοοοοο πότε πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος....? σαν χθές θυμάμαι που έλεγες οτι ήθελες να κάνεις ενα κουνελομπλόγκ...!!!! εεε θα πρέπει το κουνελάκι να σβήσει κεράκι...!!!όχι σε κλασσική τούρτα αλλά σε παταφρίτας....!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ κουνελακι τι να πρωτοευχηθω!!!!!να τα εκαταστησετε και με τον καλο σου αλλα και τα χρονια σου στο μπλογκ!να συνεχισεις να δημιουργεις ετσι ομορφα μεχρι να γινεις γριουλα...καλα οι καρτες υπεροχες!ξετρελαθηκα!φτου φτου να μην σας ματιασουμε!φιλακιααααααααα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα!
    Πως είσαι?
    έχουμε χαθεί τελείως!!
    Φιλα΄κια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελενάκι μου καλό μήνα!!!
    Καλές ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα!
    Να τα εκατοστήσετε με τον καλό σου, να είστε πάντα αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. maya μου...φιλάκια πολλά!!!

    Kate Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Να είσαι καλά!!!Φιλιά!!!

    Μελινάκι μου σε ευχαριστούμε πολύυυυ....φιλάκια πολλά!!!!!!

    queen in red περνάει ο καιρός..χιχι..ευχαριστούμεεεε...
    ...φιλιάααα!!!!!!!

    love2love σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Σκρουτζάκο σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!

    Αθηνά το κεράκι το έσβησε μην ανυσηχείς..αλλά μιας και τα ανέφερες στείλε δυο πακετάκια να σβήσει κι άλλο...χαχαχα!!!!

    Angie μου σε ευχαριστώ πολύυ πολύυ...μέχρι τότε ε?!..γιατί όχι!..καλά να είμαστε...Να είσαι καλά κοπελίτσα μου!!!Φιλάκια!!!

    Chrisaki μου καλά είμαι...άστα να πάνε..δουλειές..χαχα..δεν έχω και κάρτα να σε πάρω..Περιμένω νέα σου....Φιλάκια!!!!!

    Νάντια μου ευχαριστώ..επίσης!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου!!!Τέλειες οι καρτούλες,σου εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Aκομα κ τις κληρωσεις σου τις κανεις με ξεχωριστο τροπο :)
    Συγχαρητηρια στις νικητριες!
    Και ευχομαι τα καλυτερα σε σενα κ τον καλο σου!
    Υπεροχες οι καρτουλες!
    Kαλες γιορτες :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ..Πέρασα και εγώ να σε δω..αλλά καθυστέρησα λιγουλάκι! Ε;
    Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου τα χρόνια του και να είσαι πάντα χαρούμενη και Δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γειά σου κουνελάκι πέρασα για μια καλημέρα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Nόμιζα πως είχα αφήσει σχόλιο από καιρό που είχα διαβάσει την ανάρτησή σου. Περίεργο. Μάλλον δεν το δημοσίευσα :( Πολλά φιλάκια Ελμαράκι μου!!! Ματς μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολλά χρόνια ευτυχίας σας εύχομαι ακόμη να ζήσετε με τον καλό σου!
    Μπράβο στις τυχερές που κέρδισαν, αλλά μπράβο και σε σένα που έφτιαξες αυτές τις όμορφες καρτούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χαρουμενα χριστουγεννα & Ευτηχισμενο και Δημιουργικο & Ελπιδοφορο το νεο ετος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ -ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έφη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Εδω είμαι..χιχι!!!Σε φιλώ!!!

    Μαγδαληνιώ σε ευχαριστώ πολύ...να είσαι καλά!!!Φιλιά!!!

    Artemi σε ευχαριστώ πολύυυυ...να είσαι καλά κούκλα μου!!!Φιλάκια!!!

    Σκρουτζάκο εδω είμαι...χάθηκα για λίγο αλλά δεν απομακρύνθηκα...να είσαι καλά....και να περάσεις πολύ πολύ όμορφα:)!!!!!!

    Καρπαθάκι..χιχι..να περνάς όποτε θες!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!Φιλιά!!!

    Σοφία μου...καλό μεσημέρι..χιχι..πολλά φιλιά!!!

    Marie μου δε ξέρω αν έγινε κανένα λάθος..δε μου έβγαλε κάτι...Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    PiciFriki Καλά Χριστούγεννα :)!!!

    Δροσοσταλίτσα να είσαι καλά...φιλιά!!!

    Ευάκι μου σε ευχαριστούμε πολύ!!!
    Να είσαι καλά!!!Φιλάκια!!!

    Στράτο ευχαριστώ για τις ευχές:)
    ....να είσαι καλά και να περνάς όμορφα...με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλή χρονιά αγαπημένο μου κουνελάκι και μη φοβηθείς που θα σε ξαναστείλω στα σκοτεινά χαχα, αλλά έχεις ένα βραβειάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή