Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Διαγωνισμός...

Γειά σας φίλοι μου...τι κάνετε?...Ζέστη ε?...
Τριγυρνώ στο You Tube κ ακούω διάφορα καλοκαιρινά τραγουδάκια...
Διαγωνισμός λοιπόν από την apinkdreamer...με θέμα τον ήλιο!!!
Η δική μου δημιουργία είναι δυο παιχνιδιάρικοι-παιδικοί ήλιοι...:)
 Πως σας φαίνονται!?

Κ μη ξεχάσετε να περάσετε από το greecycle για να ανταλλάξουμε δώρα...
Όλοι κερδίζουν!!!

Ήρθε κ το δωράκι που είχα κερδίσει εδώ
από τη Λένα...είναι πολύ όμορφα από κοντά!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!

 Σας αφήνω με μια φωτογραφία που μου αρέσει πολύ...
την είχα βγάλει πριν 2-3 χρόνια κάπου εδώ γύρω...

Να περνάτε καλά...

Πολλά φιλιά!!!!





41 σχόλια:

  1. Κουνελάκι μου γλυκό, σε χαιρετώ!Οι παιχνιδιάρικοι ήλιοι σου μου άνοιξαν τη διάθεση!!!!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου κοπελίτσα μου!!!
    Χαίρομαι!!Ευχαριστώ:)!!!
    Καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ελενάκι μου!
    Πολύ καλοκαιρινή διάθεση βλέπω!!
    Πάντα έτσι να είσαι!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειοι οι ήλιοι σου Ελένη μου!!! Μπράβοοοο!!! Πάντα τυχερή να είσαι! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι Ειρηνάκι μου,μια χαρά..χιχι!!!
    Καλά να περνάς :)...σε φιλώ!!!

    λΕλενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ :)!!!
    Φιλιάαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία και χαρωπά!! Μπράβο χρυσό μου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζέστη δεν λες τίποτα.....
    Καλή τύχη με τους ήλιους σου και με γεια το δωράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. dimi σε ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!!!!

    Σοφάκι μου άστα...να είσαι καλά...ευχαριστώ...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουνελάκι τι κάνεις; Σε έπιασε και εσένα η ζέστη; Ωραίοι οι παιχνιδιάρικοι ήλιοι σου, αλλά και μόνο που τους βλέπω....ιδρώνω.Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να' μαι και εγώ!!!!!!δεν σε ξεχνάω κουνελάκι μου γλυκο!!!!!! αλλά δουλευω σαν το σκυλι το ξερεις!!!!!τέλεια η καλοκαιρινη δημιουργία σου!!!!λαμπει σαν και σενα Μπαμπη μου!!!!!σε λατρευω και μου λειπουν οι δημιουργιες σου!!!!και η τρελα σου!!!!και η γκρινια σου!!!ολα!!!φαντασου σε τι κατασταση ειμαι για να τα λεω ολα αυτα!!!!σε ενα μηνα και 15 μερες ετοιμασου...οι μερες της αφθονιας σου ειναι μετρημενες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε βρε σαν τα χιόνια....μου έλειψες ρε γμτ!..ε ε μη το πάρεις κ πάνω σου :P...Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια...πόσα σου χρωστάω?!:P...ε μη ξεχνιόμαστε το λαπιτοπι :)!!!!!!
    Χαχαχα...α κ όταν έρθεις πέρνα απο τα patafritas κ τον Τερκενλή :P....Φιλιάααα πολλά όμορφο κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. para-kelsoscooks Ζεστένομαι κ εγώ...ε τόσο τρίχωμα...!!!
    Φου φου...εντάξει, καλύτερα τώρα?!...Επίσης...Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε πολύ ζωηρό και παιχνιδιάρικο ύφος τα σκουλαρικάκια σου... Τα λάτρεψα, μόλις τα είδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζουζουνιάρικα σαν κι ..εσένα !!!!μπράβο κουνελάκι, ωραία εμπνευση, καλή τύχη στο διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή επιτυχία κουνελάκι μου, πανέμορφοι οι ήλιοι σου!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις, πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι χαρουμενοι και παιχνιδιαρικοι που ειναι οι ηλιοι σου!!Τελειοι!!!Μεγεια και το δωρακι σου!!!Φιλια πολλα κουνελακι μου και κουραγιο με τη ζεστη που ταλαιπωρει το αγαπημενο μας κουνελακι..:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. vedro,sunčano i nasmijano:)))....divna fotografija mora:))...
    pusa:))....
    M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχ!!! ειναι φανταστικοι οι ηλιοι σου!!!! θα τα φορουσα πολυ ευχαριστως!!! και η φωτογραφια ομως δεν παει πισω!!!
    καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι πανέμορφοι ήλιοι είναι αυτοί???
    Μου αρέσουν πάρα πολύ!!!
    Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή επιτυχία στους τσαχπίνικους ήλιους σου κουνελάκι μου!! Και καλοφόρετο το δωράκι που κέρδισες!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αναστασία χαίρομαι πολύ...χιχι..φιλιά!!!

    Ριρή ναι πράγματι..:)...σε ευχαριστώ!!!Φιλιά!!!

    painter να είσαι καλά...ευχαριστώ..Φιλιά!!!

    Άσε Κατερινάκι μου ζεστένομαι πολύ...ουφ!..Σε ευχαριστώ!! Φιλάκια...!!!

    Mare Budite Dobro:)!!!

    Αλήθεια νεραϊδένια μου?!...πολύ χαίρομαι!!!Σε ευχαριστώ!!!Φιλιά!!

    Γεωργία σε ευχαριστώ πολύ:):)!!!!
    (Νομίζω πως μου είχες γράψει διπλό σχόλιο κ το έσβησα το άλλο!)..Φιλιά!!!

    Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εχω την εντυπωση πως οι ηλιοι σου εχουν ηδη κανει θραυση και θα σκισουν στο διαγωνισμο!!!!!καλη επιτυχια!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αλήθεια?!...χιχι..πολύ χαίρομαι!!!!
    Να είσαι καλά Angie μου...φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι πανεμορφοι η ηλιοι!!!
    Με γεια κ αυτα τα σκουλαρικια,φαινονται τελεια!!
    Πολλα φιλια..

    Υ.Γ Υπεροχη η τελευταια φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου...να είσαι καλά!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με τον ήλιο και τον καύσωνα που έχει είναι εντελώς επίκαιρο το θέμα!
    Πάντα δημιουργική!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν ψήφιζα το βραβείο το είχες στο τσεπάκι σου!!υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Rabea Iatridou Σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Φιλιά!!!!!!

    Αχτιδούλα μου....να είσαι καλά...χαίρομαι πολύυυυ!!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να είσαι καλά φίλε...Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οκ μου πήρε μια εβδομάδα να καταφέρω να αφήσω σχόλιο!!Είχα και τα τρεχάματα..
    Ηλιέ μου ήλιε μοουου (τραγουδώ όταν βλέπω τους παιχνιδάρικους ήλιους σου!!) ΜΠΡΑΒΟ!!
    με γεία και τα καλούδια!! Καλοφόρετα!

    Όσο για την φωτογραφία ένα σου λέω! ..i jump in the water!!!!!!!! :D
    Σε φιλώ κουνελάκι μου γλυκό!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς το Χρυσάκι μου!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Χι χι :):)...Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. PiciFriki Σε ευχαριστώ φίλε...καλά να περνάς!!!

    Mairyliscious Σε ευχαριστώ...να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλή επιτυχία κουνελάκι!!!!!πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα σκουλαρίκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. maya:) Σε ευχαριστώ πολύυυυ!!!!!!
    Να είσαι καλά...Καλώς ήρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα. Είμαι Caroline και κατάγομαι από Polski.Ty έχουν ένα πολύ ωραίο blog. Καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή