Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Χαιρετώ τη μπλοκογειτονιά!

Τι κάνετε?Περνάτε όμορφα?....Ε με τέτοιο ήλιο!!!!!!!!!!
Εγώ πήγα τη βολτίτσα μου...ήπια κ την πρώτη μου κρύα σοκολάτααα....!!!!!!
Έχω να σας δείξω ένα 'Μαγικό κουτάκι'.......





Ναι του Παναθηναϊκού όπως καταλαβαίνεται!
Για κοπέλα είναι...μάλλον φανατική...
εμένα θα μου άρεσε αν μου έκαναν ένα τέτοιο δωράκι με θέμα την ομάδα μου!
Εσείς τι λέτε???
Θέλω κ τη γνώμη σας.....αν στο πάνω μέρος βάζαμε λίγη κορδέλα...
η κ καθόλου κ έβαζα απλά το σύμβολο της ομάδα....
χωρίς λουλουδάκια-κουμπάκια-πούλιες κ.λ.π....
αλλά με αντρικά στοιχεία....εικόνες από ποδόσφαιρο κ.λ.π......
θα μπορούσε να γίνει αντρικό δωράκι????????
Η επειδή αποτελείτε από χαρτιά δεν είναι ωραίο?...
Εμένα θα μου άρεσε αλλά θέλω κ τη γνώμη σας!!!!



Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!


35 σχόλια:

  1. Εμένα μου αρέσει περισσότερο με τις κορδέλλες, οπως δείχνει στην πρώτη φωτογραφία!!!Το βρίσκω υπέροχο δωράκι , για τους οπαδούς του Παναθηναικού
    (ανεξαρτήτου φύλλου) θα ειναι μια υπέροχη εκπληξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τη Ριρίκα!!! Εξάλου αυτό είναι και το νόημα του δώρου!!! Να έχει και καμιά κορδελίτσα ε ας έχει καμιά ιστορική αναδρομή της ομάδας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ!Δίκιο έχετε!Απλά κολάω λίγο...αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρετε απο 'μένα!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνω κ γω,μια χαρα ειναι με τις κορδελιτσες του ακομα κ για αντρες!Κουτακι δωρου ειναι ετσι κ αλλιως,χωρις κορδελα δεν γινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ΄αρχήν είναι υπέροχο!!! Εγώ το προτιμώ σκέτο με ένα τρυφίλλι έξω αλλά επειδή οι άντρες του σπιτιού είναι της ιδίας ομάδας ...(εγώ μόνο στο μπάσκετ), ρώτησα τον έναν και θα του άρεσε και με φωτό έξω. φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι καταπληκτικό!!!!Και ως γνησιο βαζελάκι...εγκρίνω κι επαυξάνω!!!!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα θα μου άρεσε όπως και να'ταν! Παναθηναικός να' ναι κι όπως να'ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ράνια λές ε...μμμ...σίγουρα στα δώρα που παίρνουμε έχουν κορδελίτσα...σε ευχαριστώ!Φιλιά!

    μπλεγμένο κουβάρι κ εγώ στο τριφύλλι μένω...σε ευχαριστώ πολύ....κ για τη 2η γνώμη!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ Κατερίνα...α έτσι εεε!!!!!!!

    Κ εσύ βρε Νίκη?!...καλά όλοι ΠΑΟ είστε?!!!!!

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Πανάθα μου! Φανταστικό κουτάκι, πρωτότυπο και έξυπνο!!! Φιλάκια ματς μουτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψηφίζω φωτό Νο1!!!και ως πάλαι ποτέ Παναθηναϊκός.
    Καλό Ηλιόλουστο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Πανάθα που πάει???...ελπίζω όχι σε 'μένα...!!!!!!!!Χαίρομαι που σου αρέσει!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλήθεια Χαρά μου?!....σε ευχαριστώ....να είσαι καλά!!!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κουνελάκι, αυτά τα κουτάκια τα όμορφα και μαγικά πότε θα μας δείξεις πως τα κάνεις; :)
    Και τα σκουλαρικάκια τα θαύμασα τις προάλλες, υπέροχα απλά!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι 'σαν' Explosion box απο εκεί πήρα την ιδέα αλλά το έκανα λίγο διαφορετικά!
    Χαίρομαι που σου αρέσουν!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και είναι του αντιπάλου δεν μπορώ α μην πώ οτι είναι ωραίο...!!! εεε ταιριάζει με το πράσινο φόντο του blog...!!! και εννοείται μαζί με την κορδέλα...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι ταιριάζει Αθηνούλα μου!!!
    Φιλιάααααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι υπέροχο! Το είδε ο άντρας μου και θέλει κι εκείνος ένα! Τρελός με την ομάδα του! Τι να κάνω, έναν τον έχω, κι ας έχει κι αυτό το "κουσούρι" χιχιχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ τι καλά!!!Αλήθεια Δέσποινα?!Κουσούρι ε...χιχιχι....!!!Τα φιλιά μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ααααα είναι πάρα πολύ όμορφο!!Κι επειδή είναι του Παναθηναϊκού ακόμα ομορφότερο!!!
    Πιστεύω ότι είναι υπέροχο δώρο και για άντρα..Εγώ πάντως έχω κάνει δώρο ένα τέτοιο explosion box που περιείχε φωτογραφίες και νομίζω πως άρεσε..πόσο μάλλον αν έχει μέσα την ομάδα τους!!
    Φιλιά πολλά κουνελάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι τέλειο δώρο και για κάποιον που είναι Παναθηναϊκός!!!
    Μπράβο Κουνελάκι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όχι όχι με τις κορδέλες είναι τέλειο! Τι ωραίο αντρικό δωράκι! Μπράβο el.mar μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ!!Ναι ε...ωραία!!Φιλάκια!!!!

    Φλώρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Φιλιά!!!

    Ρούλα μου να είσαι καλά...σε ευχαριστώ!!!

    Απ' ότι κατάλαβα είναι καλό κ για αντρικό δωράκι!
    Σας ευχαριστώ!Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια χαρα το κουτάκι.Πανέμορφο ειναι!!!!Με σκέτο το τριφυλλάκι η με κορδελίτσες που στις άκρες τους να βαλεις τριφυλλάκια:)))Συγχαρητηρια για τις ιδεες σου!!!
    Εύχομαι σε όλους μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝΕ ΟΛΕΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΤΣΑΚΠΙΝΙΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη,με τις κορδελίτσες μ΄αρέσει πολύ,αλλά το προτιμώ σε κόκκινο χιχι...
    Είναι δύσκολο στην κατασκευή;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ σκρουτζάκο!Πολύ καλή ιδέα!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μαριάννα τσαχπινιά ε...χιχιχι...!!!
    Να είσαι καλά!!!!Φιλιά!!!!

    Ελένη μου κατάλαβα!....εύκολο είναι..!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ρε παναθα εισαι τρελα εισαι τρελα με την πρασινη κορδελα
    γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    τελειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. με δικέφαλο αετό (της ΑΕΚ) θα ήταν καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συμφωνώωωωω!!!!!Επιτέλους....ΑΕΚΑΡΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή