Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

''Τσάντες''......''Τσάντες''......''Τσάντες''.......


Τι κάνετε μπλοκοφίλοι μου? Πώς είστε?
Εγώ ράβω σήμερα!...Βρήκα κάποιες μπλούζες που δεν φορούσα...
κ αποφάσισα να τις κάνω τσάντες!!!
Εντάξει δεν είναι ιδιαίτερα καλές...αλλά είναι ωραίες...κ τις έφτιαξα με τα χεράκια μου!

Αυτή ήταν μια κίτρινη μπλούζα με κοντό μανίκι, τη έραψα απο κάτω,
την έκοψα περίπου στο λαιμό κ έτοιμη!

Τη στόλισα κι όλας!!!
                                      

 Κ αυτή ήταν με κοντό μανίκι κ την έκοψα λίγο στη μέση πιο κάτω,
 έστριψα τα μανίκια, την έραψα απο κάτω κ έτοιμη!

 Αυτή είχε ραντάκια, μόνο απο κάτω την έραψα κ της έβαλα άλλα 'ραντάκια'!
Είναι ότι πρέπει για τη θάλασσα το καλοκαίρι...κ να λερωθούν δε με πειράζει
αν κ τις βάζω στην πετσέτα όλο στη άμμο πάνε...ουφ πολύ μακριά σας πήγα...ας επανέλθουμε...κρύο πολύ κρύο έχει έξω...χιχιχι!!!

Καλό σας βράδυ!!!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιες ιδεες μας δινεις!!
    Πολυ μ'αρεσει η δευτερη!
    Φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρελενομαι να ανακυκλωνω ρουχα και να τα κανω τσαντες!!!!!Θα αρχισω και εγω συντομα ραψιμο!!!
    Πολυ ομορφες ιδεες....να σαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρτεμη να 'σαι καλά!!!!Χαίρομαι!!!
    Φιλάκια!!!

    misirlou κ εμένα μαρέσει πολύ, τρελένομαι για τσάντες κ μπορούμε να φιάξουμε κ μόνες μας!
    Να αρχίσεις να αρχίσεις...σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες ιδέες!!!! Ακόμα και για την θάλασσα που είπες!!! Αχ καλοκαιράκι...αχ....:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι ιδέες για ανακύκλωση είναι πάντα χρήσιμες, και οι τσάντες πολύ πρακτικές, είτε για τη μακρινή προοπτική της παραλίας είτε για τα καθημερινά ψωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσοχέρα Ελένη με τις πρωτότυπες ιδέες!!!Φοβερές οι τσαντούλες σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώωωω Ειρήνη μου! Να είσαι καλά!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελειες οι τσαντες!!!
    Οπως λεει και η ΡΙΡΗ δεν πεταμε ποτε και τιποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες πουαντερι...να 'σαι καλά...έχω δει τις τσάντες της Ριρής κ είναι τέλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την κίτρινη θα έρθω να τη βουτήξω^^
    Καληνύχτα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες!!! Ειδικά η δεύτερη...!Είναι όπως λες ό,τι πρέπει για την παραλία!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειες , θα ..πάρω τη δεύτερη και θα φύγω!Χρυσοχέραμου εσύυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχεις φετιχ!! Κατέληξα!!! :) Μπράβο Λενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Chris μου την έχω κρύψει...χαχαχα!!!!!!!!

    Nina για την παραλία ναι...φιλιά!!!

    Αχτιδούλα μου...σε ευχαριστώωωωωω...πολύ αρέσει η δεύτερη!!!

    λΕλένη μου έχω τρέλα με τις τσάντες...μ'αρέσουν πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!

    Φιλάκια κοπελίτσες μου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγώ τις θέλω ΟΛΕς...!!!!!!!Δεν μπορώ να διαλέξω...με την καθεμιά φαντάζομαι και άλλα μου ρούχα...!!! θέλουμε και άλλες και άλλα χρώματα...!!!εεεε στο δωμάτιο βάλτες σε εμφανές σημείο για να τις παίρνω γιατι σήμερα κοιτούσα απο εδώ κοιτουσα απο εκεί αλλα δεν τις έβρισκα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΕΕΕΕΕΕ!!ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ!..
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αθηνούλα μου σε εμφανές σημείο είναι...χαχαχα... ακόμα δε τις έφτιαξα κ σκέφτηκες κ τα ρούχα ε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. lourdaki μου σε ευχαριστώωωω πολύυυυ!!!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι όμως είναι τέλειες! Ειδικά η τελευταία μου άρεσε πάρα πολύ.xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς τις κουκλίτσες!!!
    Σας ευχαριστώ...να 'στε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ βρε σκρουτζάκο μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια-(θα προσπαθήσω να κάνω κάτι κ για τα αγόρια!)-να περνάς όποτε μπορείς κ να ξέρεις πως τα καλά σου λόγια βοηθάνε!Καλή εβδομάδα!!!Ε με πολλάααα χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή